.فروشگاه.موزیک.ویدیو
.فروشگاه.موزیک.ویدیو



موزیک.ویدیو و....موزیک.ارزان.تتلو.فروشگاه ارزان.افزایش بازدید ..فروشگاه.معرفی بهترین محصولات.تتلو. سعید کرمانی.ساسی.ساسی مانکن.اهنگ شاد.دیس لاو.فروشگاه.ام کالا.دی جی کالا.ارزان.اندروید .دختر.درخواست.اهنگ.انتشار رایگان اهنگ.خرید

سلام دوستان این کد برای کسانی که  بازدید سایت یا بلاگشون بالای روزانه 1000 هست رایگان و برای بقیه هم ده هزار تومن هست

برای سفارش کافیه ادرس سایتتون رو توی این قسمت بزارید

و اما طرز کار

 این کد برای شما ادرس سایت یا هر چیز دیگ ای که خودتون بخوای رو باز میکنه

 توی سایتی که این کد رو بزارین مثلا من میخوام سایت خودم بازدید و رتبش بره بالا

تو سایت من دابل کلیک کنین میبین که دوتا پاپ اپ  که سایت خودمم باز هستن باز میشه و اما مزیتشون چیه

 اینه که اینا پاپ اپ معوملی نیستن و از طریق ورودی گوگل درست میشه در نتیجه هر باز ک کسی توی سایت من

  دابل کلیک کنه انگار دو نفر از گوگل وارد سایت من شده اند پس فرض کنین روزانه فقط 100 کلیک توی سایتتون بشه

 ببین چه سریع سایتتون پیشرفت میکنه توی گوگل

 اینم طرز کارش برای مدیران سایت و وبلاگ که بازدیشون 1000 به بالاس رایگان و بقیه ده هزار تومن که از طریق را ه های ارتباطی میتونن پرداختت کنن و رایگان ها کافیه در اینجا ادرس سایت یا وبلاگشون رو بزارن کد همون روز درست میشه و براشون حالا یا ایمیل

یا به صورت نظر در سایت یا وبلاگ  شما گذاشته  میشه

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: