.فروشگاه.موزیک.ویدیو
.فروشگاه.موزیک.ویدیو



موزیک.ویدیو و....موزیک.ارزان.تتلو.فروشگاه ارزان.افزایش بازدید ..فروشگاه.معرفی بهترین محصولات.تتلو. سعید کرمانی.ساسی.ساسی مانکن.اهنگ شاد.دیس لاو.فروشگاه.ام کالا.دی جی کالا.ارزان.اندروید .دختر.درخواست.اهنگ.انتشار رایگان اهنگ.خرید

سلام این سایت در کنار کار هاش تبلیغ بعضی کالا های مناسب از فروشگاه های اینترنتی که قیمت مناسب تری دارند رو انتشار میدهند شما نظرتون رو در صورتی که خرید کردین برای ما بنویسید

برای نظر دادن کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

عصبی
ساعت1:03---25 شهريور 1394
سلام من تام فورد بلک خریدم بوش خوبه ولی موندگاریش کمه تقریبا 4 ساعت ..راضی نبودم
پاسخ:با سلام.عزیزم تام فورد بلک ارکید اصل آن حدود 480 تومان هست شما یک دهم قیمت طرح اون رو خریدین بوی اون ها یکیه نباید انتظار داشت مانگاری هم مثل هم باشه که پس دیگ فرقشون چیه .شمام قبل استفاده پوستتون رو با روغن بدون بو چرپ کنید خیلی تاثیر میزاره روی ماندگاری


مرضی
ساعت1:02---25 شهريور 1394
سایتتون عالیه
پاسخ:لطفدارین


مهشید
ساعت1:01---25 شهريور 1394
با سلام ببخشید محصولاتتون مثلا لاک لب و... که ارایشی هستن میشه بهشون اعتماد کرد ؟
پاسخ:با سلام بله محصولات ارایشی و بهداشتی ما دارای مجوز دارویی وزارت بهداشت و درمان هستند که توی فروشگاه اصلی میتونین جزیئیات اون رو هم ببنید


ساناز
ساعت1:01---25 شهريور 1394
لطفا لوازم ارایشی بیشتری بزارید
پاسخ:با سلام دوست عزیز اینجا فقط تصادفی محصولاتی معرفی میشه شما به این ادرس تشریف ببرید هر چی بخواین هست http://royankala.ir


مهسا
ساعت0:59---25 شهريور 1394

من دفعه اولم خرید اینترنتیمو از شما کردم یه  نیم ست قلب بود خیلی نازو قشنگه واقعا مرسی


پاسخ: خوشحالم راضی هستین


سهیل
ساعت0:58---25 شهريور 1394
سلام میشه ادرس دقیق فروشگاهتون رو بگین ممنون
پاسخ: با سلام www.royankala.ir


سایه
ساعت0:57---25 شهريور 1394
وااااو قیمت حجم دهنده لبتون عالیههه من سفارش دادم کاشکی خوب باشه
پاسخ: مطمئن باشید پشیمون نمیشین


mohammad.
ساعت10:32---15 شهريور 1394
سلام . من یه گوشی کودک مینی سفارش دادم . عالیه خیلی خوبه . ممنون از فروشگاه خوبتون
پاسخ: درود خواهش میکنم
پاسخ: این همه اسکرین شات از سفارش شما http://0up.ir/do.php?imgf=aasfff.jpg


زهرا
ساعت9:50---15 شهريور 1394
سلاامممم من لاک لب گرفتم سه هفته پیش خیلی خوشمله موندگاریش رو لب هم خیلی خوبه از همه مهم تر خیلی رنگ قشنگی داره هیچ کدوم رژ هام مثل این نیستن لطفا اگه بازم از این نوع محصولات دارید بزارین میسییی
پاسخ:درود ..خوشحالم راضی هستید .چشم گذاشته میشه
پاسخ: اینم اسکرین شات ایشون http://0up.ir/do.php?imgf=ASFASSFSF.jpg


تام فورد باز
ساعت17:03---13 شهريور 1394
سلام من تام فورد بلک ارکید رو خریدم و ازش راضیم چند وقت پیش البته از همین سایت و الان اومدم تام فورد ببینم بازم دارین چون از شما مطمعن شدم ولی هر چی میگردم نیس میشه بزارین ؟ اگه ندارید لطفا راهنمایی کنید از کجا بخرم با تشکر
پاسخ:با سلام بله تام فورد بازم داریم امروز گذاشته میشه در سایت میتونین بخرین
پاسخ= اسکرین شات خرید ایشون http://0up.ir/do.php?imgf=SAFASFF.jpg


رهگذر
ساعت14:54---13 شهريور 1394
با سلام من عینک افتابی خریداری کردم تا به دستم رسید تقریبا 19 در اومد ولی با این حال اگه از بازار میخواستم بخرم 30 کم تر ندیدم جایی توی فروشگاه های دیگم اکثرا20 به بالا بود
من از شما تشکر میکنم و یه پیام به هموطنام میدم این سایت عالیه محصولاتی که میزاره مرسی
پاسخ:با سلام بله خود بنده هم اونو خریداری کردم عالیه خوشحالم شمام راضی بودین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ برچسب:نظر,ام وی دی,فروشگاه ارزان,چه فروشگاهی خوب است ,, توسط hossein |